n

2010-06-13
01:22:17

Hejhå!
vad ska man säga? har inte gjort mycket alls idag var in till stan en sväng med daniel för att köpa mig käk på max och efteråt la jag mig direkt isängen och funderade ett bra tag på om jag skulle dra iväg på fest eller inte men hade inte orkat eller lusten till det idag faktiskt så blev att jag mötte upp caroline och gick och släppte hundarna vid älven så fick dom bada lite också, var kul att träffa henne iallafall :-) nå, sen fick jag nå jävulst ont i magen så vi gick till caroline och så bad jag daniel hämta upp mig där, och när jag skulle gå ner för att skjutsen kommit så var jag nog lite i min alldeles egna värld och var inte så fokuserad på vars jag gick så gick jag då jävlat rakt in i ett träd med pannan, haha! fick mig ett pyttesår i pannan men det syns inte mycke!

hann ta två kort idag men dom lägger jag in lite senare idag, hmm .. imorgon har jag egentligen inga speciella planer förutom att fara förbi marielle och hämta nyklarna till cykeln & de sedan förbi olivia och tobias en snabbis och säga hej till mange, sen vars det bär av är en hemlis! ;-) hehe! puss.


min gullhumla!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: