n

2010-06-29
08:42:16

hos en viss fröken markström.
Ligger just nu i sängen med en sovandes marielle som vände sig om la sig på kudden och säger ''fyfan''.. ¨så jag kollade på henne som ett fråge tecken och undrade självklart vad hon menar fast inget svar tillbaka hon somna om lika snabbt, hon är i nattmössan! har suttit i köket i närmare två timmar och surrat med hennes mor om allt möjligt alltid lika trevlig men blev så himla trött så la mig igen tänkte fortsätta se på film och få några timmars sömn innan hennes mamma kommer och väcker oss som jag bad henne om så man inte sover bort hela dagen, men vissa här somnade redan efter första filmen, MES!

Haha kill me, hittade en gammal bild på mig marielle och marie!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: