n

2010-06-21
23:47:20

jassåå.

har varit kass på upptadera på sista tiden jag vet ska bli en ändring på det men har haft så mycket att göra på sista tiden :) men ska vi säga att från och med imorgon ska jag börja upptadera mer!
kan ni gissa vars jag har tagit hål igen? --> läppen?navlen?kinden?tungan? vad tror ni?



idag har jag iallafall bara umgåts med frida och tina och varit på massa äventyr ;-) senare mot kvällen blev det att jag och olivia for till caroline och valde vilken katt vi skulle ta och den är hur söt som helst jag längtar tills vi får hämta den!! blir snart att lägga sig och sova ska upp tidigt imorgon ska nämligen till sunderby sjukhus och göra lite saker .



igelkotten som brukar vara på besök hos oss.


Kommentar:
#1: marielle

ifall du hinner se hejn så kan vi ju kanske göra något idag ifall du vill .. har inte kunnat höra av mig för att jag inte har nå pengar på telefon! :P

2010-06-22 @ 10:58:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: