n

2010-06-22
11:47:33

lalala!

Hallå :) nu har jag alldeles precis kommit hem från sunderby sjukhus, allt gick bra.. fast bekymrar mig över min längd eftersom jag verkar ha krymt sen sist jag var där? knasigt! kanske man börjar bli gammal om det börjas redan i min ålder, nåja! snart bär det av och badar med tina och frida på norrstrand så får hoppas det inte är allt för kallt i poolen och så får man hoppas solen håller i sig nu!!

jag lägger in bilder sen idag orkar inte göra det just nu, kram!




Kommentarer:
#1: Tina

klart jag kan, bara du säger hur du vill ha så ;p men jag har inte ps utan jag har bara photoscape. så annars kan du ju ta hem de om du vill, är superenkelt att göra en då!=D

2010-06-22 @ 13:22:10
#2: marre

du kan ju höra av dig sen, jag har inga pengar eller någonting på telefonen så att jag kan höra av mig!

2010-06-22 @ 14:39:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: