n

2010-06-04
01:23:21

tidsfördriv!



5 ST SKULLE
Skulle du vilja vara längre?
Nej, det har blivit en del av min identitet att vara kort.
Skulle du vilja väga mer?
Faktiskt inte,
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg... nej, men ledsen. Lite beroende på orsaken då också förstås.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Kanske, nja...isåfall eminem.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Varför inte?

Kan dina vänner lita på dig?
Ja det kan dom =)

15 ST HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
flera gånger,men har väl alla nån gång?
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
yes, flera gånger.
Har du ett syskon?
en lillebror på 4år :)
Har du någonsin haft sex med någon?
haha jo.

Har dina föräldrar ljugit för dig?
Det har de garanterat!
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
jo, efter att få göra om allt flera gånger -.-
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
jo det har jag.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
yes my man, det har jag.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Nej men har haft .
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
före jag provade på det.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Nja, inte vad jag kommer på.
Har du haft sex med mer än tre personer?
Jo det har jag.
Har du ljugit på någon fråga än då?
nix, inte det.


Kan dina föräldrar lita på dig?
det hoppas jag dom kan.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
hm, om jag är själv men inte annars.
Kan du vara på fest utan att dricka?
ja, men det händer inte alltför ofta för det är tråkigt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: