n

2010-06-02
00:25:20

tillbaka i piteå! ;-)
Nu är man tillbaka till byn igen, så härligt att träffa alla igen :) dagen tillbringade jag tillsammans med marielle och jens som innehöll maskplockning till fiskningen fast blev inget sen käk på kifas och solning före det umgicks jag bara med mamma och surrade på :-)

ärligt så orkar jag inte skriva allt jag hunnit göra dom senaste veckorna men har haft det super och bra väder verkligen mysigt där nere och nu kommer jag att blogga varje dag skulle jag tro :-)

här har ni lite bilder iallafall orkar inte ladda upp alla :)















stugan vi har där nere men vi ska måla om den osv, men riktig mysig inuti!


Kommentar:
#1: marre

jo, du också! :D

2010-06-02 @ 09:00:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: