n

2010-03-30
02:26:26

du kontrollerar mig!
Jag står maktlös inför dig - du kan såra mig om och om igen och jag bara förlåter,du har en kraft som man inte kan säga nej till, i alla fall inte jag..jag kan inte kontrollera mig själv i din närhet, galen av begäret att få dig jag hatar dig för det du gör mot mig men jag kan inte släppa taget om dig jag vill inte ha med dig att göra för sättet du behandlar mig på men min kärlek och åtrå tar över mitt friska sinne jag kan inte tänka klart allt som ekar i mitt huvud är- jag vill ha dig! jag vill inte längre vara svag,jag vill inte vara ett alternativ ,jag vill bli älskad utav dig inför alla, Inte bara i vår ensamhet du ger mig hela tiden falska förhoppningar och jag faller för det varje gång..



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: