n

2010-03-30
01:16:00

ehm .

gash, satans skit att mina allergi tabletter är slut börjar klias i ögonen av kattskrället, typiskt!  - blev att tvätta HELA kvällen från 19-23,30 ungefär så var ju ett par maskiner vi gjorde! så känner mig rätt trött just nu och röksugen för den delen så blir väl att ta sig något bloss innan man lägger sig! :) jo föresten, vet ni vad jag råkade göra? jag ställde tallriken på en sak i kylen så skulle jag hälla kräm så flög tallriken ibacken och krossades och självklart skrek jag till och så hör man mamma skrikandes och fråga vad de var som lät och så VILKEN TALLRIK VAR DET!?? hahhaha

ps, marielle jag såg din komentar och det hade jag ingen aning om haha! men rolig är han alltid,


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: