n

2010-03-05
07:09:02

good morgon.

ligger just nu isängen efter att ha surrat med marielle i telefon om dagens planer osv .. så man får väl hoppas allt  blir som man tänkt sig! :-) .. glömde skriva igår så kan ju skriva nu, for först in till stan med anton sen hämtade mamma o ullis upp mig så for vi omkring på massa affärer sen bar det av till stallet en snabbis, och efteråt fick dom skjutsa hem mig så la mig och kollade film tills jimmy skulle hämta upp mig, så när jag var där började jag hjälpa med städningen sen blev det att jag övernattade där också :-) och innan han drog till jobbet skjutsade han hem mig! och konstigt nog är jag inte alls trött fastän jag inte sovit mycket, så tänkte göra mig krubb sen ringa upp marielle! =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: