n

2010-03-31
00:11:47

imorgon bär det av från piteå!
Nu känns det att det närmar sig allt mer tills flytten sker och jag är sjukt nervös som jag sagt hela dagen, jag hopppas allting kommer gå bra och jag vet att när jag lägger mig kommer det börja rinna ett par tårar som igår för det känns så himla tungt att lämna dom närmaste och allt blev fixat på direkten vilket jag inte trodde .. så är både glad och ledsen över det här, jag är glad för att jag får en ny chans att starta om och göra det jag har velat göra o försöka bli en ny person jag vill inte vara den jag är nu eller iallafall inte en del av mig vill jag inte vara.. och jag är ledsen över att lämna alla och för jag inte vet ifall jag klarar det? men jag ska kämpa mig igenom det här nu med vilja går allt säger dom ju! och mamma, jag är nästan som mammas lilla gris ialafall ibland egentligen vill jag bara packa ner henne och ta med hon och min älskade hund kommer jag sakna ihjäl mig efter så ska gå och pussa på henne lite mer snart som jag gjort nu massor dom senaste dagarna! hoff, tusen tankar iskallen .. jag bloggar när jag är framme ihofors eller direkt vi fixat mitt internet på den här datorn men går nog rätt snabbt! ha det så bra nu allihopa, kram på er.

Kommentar:

åh.. :(( <3

2010-03-31 @ 08:00:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: