n

2010-03-08
16:21:01

jag håller med tina! ;)

från hennes blogg! :)


'' Damn, varför kommentera med någon annans lixom när man har en egen?! Det är kvällens ämne ;-) Frågan är varför ?! Jadu, det vette fan alltså. Drar ett till exempel, folk som lipar efter en grogg, sne ringer till folk, löser "gamla" problem med folk man tyckt/tycker illa om, på fyllan blir man tydligen (?) snäll med folk man egentligen avskyr! ;-) Nu tillbaka till ämnet of the night ;-) aja, ja menar hallå?! Vill man inte ha mer läsare till sin blogg, varför blogga annars lixom?! Ingen ide o blogga om man har läsare där mellan 3-6 läsare per dag, då skulle jag heldre sitta ner med en vetenskapsbok & studera resten av livet. Jag & Narra har disskuterat det här i stort sett nästan hela dagen, eller dom timmarna vi varit vakna i alla fall ungefär. & vi har kommit fram till mycket, många skratt kan jag lova! ;-) " Du beteer dig som en aaaah, men liknar en uusch", As jävla najs alltså! Okej, man ska inte namn ge någon, men vi har väl våra tankar & funderingar! Den som tar åt sig av det här, don't blame us, blame you're mooothäär! En till sak, okej jag skriver av mig lite nu.. Men det är värt att fundera över. Varför folk öppnar käften på bloggar, i fyllan, när dom är med någon. Men då är min fundering, varför på bloggen?! Varför i fyllan ?! Varför inte när man är ensam ?! Jo, för på bloggen kan man skriva av sig, man kan säga vad man vill, sånna saker man aldrig skulle ens dra på sina läppar i verkligheten om man möter den personen face to face. I fyllan blir deet oftast ett jävla liv mellan folk som har någon gammal konflikt av olika skäl, men varför tas de upp just då?! Jo, för i fyllan blir man en självsäker person, man tror att man "vågar" mer, man får helt enkelt större käft vilket visar sig ganska ofta! ;-) Eller vad säg du Narra ?! Samma när man är med någon, varför inte när man är ensam?! Jo, med sitt lilla "crew" är man så jävla aaas ball alltså lixom daaah, men när man är ensam, är man en liten fegis ;p Då vågar man helt plötsligt ingenting, då är man inte så kaxig längre. Då försöker man heldre fjäska på msn te.x, enligt min åsikt hjälper det ingenting. De folk säger till mig går in genom ena örat, och ut genom andra. ( Ta åt dig, ifall någon känner sig skyldig ;-) )Ungefär såhär, det du säger till mig & katten skiten lägger jag i samma låda, då vetu ;-) Har inte så mkt mer att säga, utan ja slänger in en bild istället som får tala för sig själv ;-)''


jag började skratta direkt jag började läste, haha :-)


Kommentar:
#1: tina

hahahah! ;-))))

2010-03-08 @ 16:45:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: