n

2010-03-09
00:28:52

men så kan det kännas i bland vet att det finns hopp men

I bland undrar jag vad allt tog vägen? allt som hände gick så fort kommer inte i håg allt. de tankar som finns är mest dom tråkiga och dom dåliga minnena Önskar att den tiden kunde komma tillbaka då allt var normalt då kanske man kunde ändra på en del dåliga saker som hänt i mitt liv men det jobbigaste är att när jag är nere så kommer allt upp igen vet inte hur jag ska göra kan sitta i flera timmar och tänka tillbaka och  låta tårarna rinna ner för min kind då är det precis som att det aldrig kan ta slut på tårarna det finns inget hop inget liv då vill jag  bara försvinna från den här planeten och aldrig mer komma tillbaka.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: