n

2010-03-14
15:40:24

så var helgen slut!

Hellu, kom hem för bara en liten stund sen blev att jag övernattade hos farmor igår´.. det blev nyktert för min del kvällen började med att jag satt hemma med mamma och dom sen drog jag till frida en stund innan dom skulle ut på krogen så då hämtade mattias upp mig sen for vi till farmor så gjorde hon sig klar för att vi skulle fara förbi och säga hej till pernilla och dom och jag hann bli jävligt trött så vi blev inte där allt för länge .. på hem vägen svängde vi förbi sunes och köpte krubb och vilken jävla kö, huh! och nu inväntar jag främandet för daniel fyller nämligen år dag! :) .. sen ikväll blir det äta tacos, mums! :)


 kan berätta lite om lördagen, började med att vi satt hos marre jag hon och josefin sen hämtade robin upp oss och skjutsade oss till alex där det var massa trevligt folk, trotts en del missförstånd! :-) sen for jag och marielle hem och daniel, och i slutet hann jag och marielle ryka ihop ordenligt men vi har löst det där nu iallafall, men som sagt blir lätt sådär på fyllan! fast jag trodde inte vi skulle ryka ihop som vi gjorde men men! :D bilder kommer väl sen, om marielle her ut dom? för hon hade fått ny mobil så vi ser ju :-) ha det bra, tjing!



karin, marielle,josse!


Kommentarer:
#1: tina

haha jo he tror ja ;-)

2010-03-14 @ 16:40:26
#2: tina

6igast ;-)

2010-03-14 @ 23:21:50
#3: tina

sant de där om klister saken ;)

2010-03-14 @ 23:41:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: