n

2010-03-15
23:52:23

totte i paketet!

Ligger här och smsar med L ska väl snart slå igång en film eller någonting om jag kan slita mig från datorn vill säga :-) .. min dag började med skola klockan 1 sen kring två hämtade farmor upp mig & då drog vi iväg och köpte present till min lillebror som vi skulle och gratta idag, och han blev nöjd över presenterna :-) tur det! sen efter att ha varit där ett bra tag skjutsade farmor hem mig och då ringde jag jennifer och då kom vi fram till att jag skulle dra dit, och jag som aldrig åkt buss dit förr var ju lite nervös över att jag skulle hoppa av på fel ställe men det gick bra ;) haha! sen kom simon dit så då drog vi och åkte bil ett tag sen hem till honom sen bar det av hem! :D & när jag var hemma blev det att marielle kom hit en stund och spelade buzz med mig en stund, och sen har det väl inte hänt så mycket mer :-) ..


Kommentarer:
#1: djustd

Hej! Jag ska börja med "veckans blogg" på min, om du skulle vilja vara med är det bara att gå in här: http://djustd.blogg.se/2010/march/veckans-blogg.html

och skriva en kort kommentar om din blogg.

Kram! D.

2010-03-16 @ 15:25:27
#2: A N N A'

härligt att börja skolan klockan ett :D

fin blogg btw :D

2010-03-16 @ 19:33:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: