n

2010-03-29
17:13:11

trött,

ligger just nu i sängen och surrar med tina och lyssnar på  musik, på en stund blir det att börja söka fram det kläder jag tar med mig ner till hofors sen blir det fara med mamma till hennes jobb och tvätta där eftersom det finns fler tvättmaskiner, åh jag har egentligen ingen ork alls till göra något just nu men måste ju göras så.. men ifall det inte blir alltför sent så får vi se ifall man hinner göra något, kan ju berätta att jag inte kunde hålla mig för skratt  när jag satt och väntade på bussen var en kille som började prata med sig själv och sa '' men kan inte den feta, fetknoppen till buss komma snart '' sen började han prata om något tv program han skulle se och att det skulle bli såå trevligt, och visst är det lite svårt att inte skratta då? för det lät så himla kul, sen på bussen kom en tjej in och han säger '' välkommen ombord söta flicka'' .. haha! :) sen när hon gick av bussen kollade han efter henne osv, höhö!


Kommentar:
#1: marre

DEN DÄR GUBBEN KALLAS FÖR COLA TOMMY, HAHAA! DET ÄR JU HAN SOM SA VÄLKOMMEN OMBORD SÖTA FLICKOR TILL MIG OCH EN TANT EN GÅNG! hHAHAH

2010-03-29 @ 18:13:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: