n

2010-03-01
18:04:12

tidsfördriv.

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: det kan inte jag avgöra!
HUR RAGGAR DU: springer fram och frågar om vi ska ha sex,
VAD HETER DU: Natalie
KALLAS: narra,nattan,natta osv.
VARFÖR: Därför?
VAD SKA DU GÖRA IDAG: hade tänkt lana med marielle.
VAR ÄR DU NU: i min säng i min så kallad svinstia just nu!
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT:förra veckan, en telefon.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: var nyss helg så inte en aning, festa kanske?
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: svart och vitt :)
VEM PRATADE DU MED SENAST: malin
VAD PRATADE NI OM:om att komma dit och äta bruna bönor!
VAD GÖR DU JUST NU: är ute och flyger på en elefant!
ÄR DU BLYG: nä, eller beror ju på i vilken situation man är!
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: mellan tolv och ett!
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: pink - family
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:  nä maddes 
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: närå,
HAR DU GLASÖGON: jo ibland :-p
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Eh.. Nej.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: nixpix inte det,
ÄR DU HOMOSEXUELL: inte det minsta lilla ;D
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: finns mycket som är äckligt.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: om jag nu minns det själv,
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Från marielle; mamma säger att du ska komma och äta bruna bönor! :)
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: haha ;)
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? att bli lämnad av dom som jag älskar.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? haha nä, eller beror på vars jag är.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Humor, ärlighet, fina leenden, osv.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? haha, hm.. måste nog vara en som var i kassan!
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? godis och snus!
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? : jag kollar oftast på ögonen, men finns ju mycket annat också!
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Nej,
BRUKAR DU KOMMA I TID? Haha, nääe!
KAN DU LAGA MAT? ohja, min och marres mat är KÄRLEK!
VAD SKULLE DU HETA OM DU SJÄLV FICK VÄLJA? hm, jag vet inte riktigt tycker om nadia,jaqueline..
VILKET STJÄRNTECKEN ÄR DU FÖDD I? kräftan
FAVORITFILMER SOM KAN SES FLERA GÅNGER: Never back down, me you and dupree, tretton ..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: