n

2010-05-14
23:10:16

=)
dagen började med jobb till klockan ett ungefär när jag kom hem la jag mig sängen en bra stund och efter att robban hade farit iväg så drog jag vidare till mormor och umgicks och låg & kliade rygg med kusin och masserade skönt var det kan jag tala om trottts att hon bara är sju så är hon en jävel på massera ;-D sen höll jag på somna flera gånger breved henne men då började hon hålla på uti mina ögonlock och hade sig, haha .. hon är rätt rolig hon, sen kring halv elva tiden cyklade jag hem hit såg att katten var ute som alltid är det verkar aldrig få vara inne eller någonting tycker så synd om han så jag tog några skinkbitar och vatten och matade honom och nöjd verkade kissemissen för det tur det :-) nu tror jag faktiskt att jag ska ta ett litet ryck och städa ihop här och leva om lite med damsugaren och hoppas på att inte grannarna ska klaga eftersom klockan är efter elva fast isåfall ska jag klaga på den där hunden man hör hela nätterna springandes och jag lovar man hör det tydligt, vi bor nedanför .. ja det går inte att beskriva ljudet blir så less ibland! men helgen blir nykter iallafall, kram.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: