n

2010-05-04
01:32:07

Hahah jag orkar inte!

BajsMalin ★ säger: jag äter dig nu!!


natalie ' Lev för det du har & Ge inte upp för det du saknar säger: shiit my man, tyckte det var något som började gnaga på mig just! smakar jag bra?


BajsMalin ★ säger: haha, precis som nötter brukar! Oj, tror att jag åt en bit av din stjärt där.. Den smakade lite mysko


natalie ' Lev för det du har & Ge inte upp för det du saknar säger:  akta skägget därbak så du inte fastnar har ju börjat odla! men det kanske du ser ? aj, bit inte så hårt!!


BajsMalin ★ säger: oh.. skägg.. har du någon tandtråd?! Vad fan.. Har du blekt anushåret?!


natalie ' Lev för det du har & Ge inte upp för det du saknar säger: inge tandtråd tyvärr! ja, men du behöver väl inte skrika ut det!

BajsMalin ★ säger: Förlåt då!! Var har du gjort det? För du kan väl inte gjort det själv?Var det Marielle eller?


natalie ' Lev för det du har & Ge inte upp för det du saknar säger: men jag kan ju inte avslöja det då springer ju bara du dit och göra samma coola färg som mig, men ja marielle kan ha något med saken att göra!


Bajsmalin★ säger: Fy fan vad du är taskig! Jag trodde att vi tyckte om varann! Då berättar inte jag vem som byggt mitt snorbusehus heller!!


natalie ' Lev för det du har & Ge inte upp för det du saknar säger: jo snälla!! jag berättar om du också säger, annars är det ju fusk!

BajsMalin ★ säger: Men.. Nej.. Jag vet inte...


natalie ' Lev för det du har & Ge inte upp för det du saknar säger: gud vad taskig du är!


BajsMalin ★ säger: Det är hemligt.. eller ja. Okejdå!! Det var lady gaga. Men hon vill inte att det kommer ut!


natalie ' Lev för det du har & Ge inte upp för det du saknar säger: opsi, ska försöka hålla näbben om det nu bara!"


BajsMalin ★ säger: Nu är det din tur att säga!


natalie ' Lev för det du har & Ge inte upp för det du saknar säger: hmm, ja.. tomas di leva var vi tvunga att be om hjälp för marielle klarade inte riktigt av det men säg inte något!!


BajsMalin ★ säger: Hihi.. Okej. Nu kommer jag att skratta och tänka på ditt anus varje gång jag vattnar blommorna hihi StjärtNatta! ;P


natalie ' Lev för det du har & Ge inte upp för det du saknar säger: snormalin! ;>

BajsMalin ★ säger: HAHAHAHA


natalie ' Lev för det du har & Ge inte upp för det du saknar säger: hahah, varje gång jag ser något grönt kommer jag tänka på dig! och dit snorhus!


BajsMalin ★ säger: Åh, jag då. Jag kapade av alla mina naglar igår, så att nu kan jag inte peta ut slemsnor


natalie ' Lev för det du har & Ge inte upp för det du saknar säger: damn, du får köpa lösnaglar!


BajsMalin ★ säger: HAHAHA tyckte du skrev horhus!!


MIN SNORÄLSKARE TILL FASTERS --> WWW.BAJSMALINS.BLOGG.SE


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: