n

2010-05-05
00:50:43

har tråkigt, är trött och internet bara jävlas med mig! arrrg.


Har du:
Kysst någon – oyes.
Sovit brevid någon med samma kön – flera gånger.
Sovit brevid nån med motsatt kön – många gånger.
Slagit ner nån – Haha om jag har!
Ljugit för en bra vän – vita lögner isåfall.
Svikit någon – Ja..har väl hänt!


Vem: -
Skrev du senast till på msn – Rebecca
Kramade du senast – glenn & madelene, rasmus!
Sov du hos senast – Hemlis!
Vill du vara just nu - Full
Ringde dig senast – andres.


Vad:
Drack du senast – fanta
Köpte du senast – strips med smält ost!
Gjorde du igår – jag minns inte riktigt tror jag var på middag hos pappa.
Ska du göra imorn – Packa klart sen fara tillbaka till hofors.
Vill du göra just nu – se andra avenyn, vara med marielle & dricka öl.
Åt du senast – pommes.
Är närmast dig som är rosa – en lampa.


Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Yes iam a heartbreaker..
Nån har sårat dig så du börjat gråta – jo ..  


Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – mhm, har hänt ett par gånger.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Tyvärr..
Jag har smugit ut utan lov - Haha ja.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – yesbox, flera gånger.
Jag har en hemlighet som ingen vet om – det har jag säkert.
Jag har fuskat i ett spel – hehe, nädåå..visst inte jonas!?;-]
Jag har struntat i ett prov – yes!


Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Jo det har jag. 
Jag har druckit alkohol – många gånger.
Jag har tagit medecier mot drepression – nae.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – javisst.
Jag har vaknat gråtande – Av en mardröm ja..
Jag har somnat gråtande – Jo det har jag.


DÖDEN:

Jag hatar begravningar - Har aldrig vart på nån, så jag vet inte. 
Jag har sett någon dö - Nopes.
Någon du har känt som nyligen som dött - inte nyligt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: