n

2010-05-18
00:49:43

jag blir arg!
Satt precis och läste på internet att en brud skrivit om sin kompis som ska ha blivit våldtagen av hennes gamla kille tror jag det var? och så står det att '' Det kan ju inte vara så svårt att ge En signal när nåt är på gång….Men av nån anledning ville hon säga det Men inte, ta konsekvenserna av det'' är lite av det hon skrev.. men det är inte så jävla lätt att ge en signal det är ju inte precis så att man tar fram en kamera och börjar ta kort eller någonting man hamnar ju ichocktillstånd och är rädd det är inte så himla lätt då att göra något när man är påväg att bli våldtagen eller är med om sexövergrepp själv tycker jag att om man är en bra kompis med personen som blivit utsatt så ska man väl ändå tro på sin vän även om man får höra massa annat skit för det är ju ändå bara DU & HAN som vet, hade varit en helt annan sak ifall det hade funnits vittnen men det är väldigt sällan det finns vittnen och har man själv inte varit med om en sån här sak så är det jävligt svårt att förstå hur personen känner sig efteråt och går och bär på det och har det cirkulerandes ihuvudet varenda jävla dag och mår dåligt!! dessutom kan det känske lättare att prata med en nära vän än med en vuxen sen så är det inte så jävla lätt heller att veta hur man ska berätta det och när man är rädd för att ingen ska tro en, jag blev så förbannad när jag läste hur tjejen där skrivit hon verkar inte vara någon vidare vän som sitter och ifrågersätter på det viset hon skrev det där jag läste! nä urch fy och blä .. och en sak till som jag glömde tillägga : varför ihela helvete skulle man ljuga om en sån här sak? det är bara patetiska jävla människor som skulle göra det men själv tror jag faktiskt att dom flesta har mer vett än det och sen kan det ju vara så att en del kanske berättar om det och sen säger att det inte var så fastän det är sant.. jävlgit svårt det där! nä det är mycket som cirkulerar ihuvudet på mig just nu, tack för mig hejdå!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: