n

2010-05-11
21:33:21

jag vet inte!

Jag måste gå runt och låtsas att jag mår bra varje dag för att inte såra dom jag älskar.
Jag är oftast glad men i bland bryter jag bara ihop och faller tillbaka.

tillbaka till verkligheten.
jag går alltid och hoppas på att bättre dagar ska komma.

Verkligheten är dock nu.
tills framtiden kommer får jag drömma mig fram och fantisera om allt som kunde varit nu..önskar jag på något sätt kunde förklara hur jag känner men så snabbt jag är ensam börjar jag tänka på verkligheten.

saken är den att när jag är med er är jag som vem som helst, för ni gör så jag glömmer verkligheten, Den dåliga verkligheten ,men om man bara sitter ensam och ruttnar börjar man tänka på vad man kunde gjort..det är sånt man ångrar när man blir äldre när man ser verkligheten starkare...jag ser mig inte som deprimerad jag ser mig bara som en människa med lite annorlunda rutiner,jag har mina dåliga dagar så som alla andra.



Kommentar:
#1: M

Man ska aldrig tänka på det man kunde ha gjort eller blivit utan man ska alltid tänka framåt, du kan aldrig ändra dåtiden utan bara framtiden. Man kan bli det man vill, man kan göra det man vill, ingenting är omöjligt det gäller bara att kämpa för det, har du en vilja så blir du stark av det, istället för att dölja dina känslor eller att skita i dom och aldrig ta itu med dom, gör något åt det istället! prata om det, skriv om det, men du måste ju bearbeta problem du har, man kan inte lägga dom åt sidan för dom hinner ikapp dig!

2010-05-11 @ 21:41:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: