n

2010-05-04
01:58:19

marielle minns du när du skrev det här till mig när du flyttade..

till kiruna ett tag, 2008 .


natalie, jag förstår inte hur jag ska kunna klara mig utan henne, så länge som jag säkert kommer stanna här kommer det ju aldrig bli som förr mellan oss två, jag vill ju ha kvar den fina vänskapen som vi har, om jag får säga det själv tycker jag inte det är en vanlig vänskap vi har, vi har så jävla
mycket mer tillsammans, och nu pratar jag inte om något förhållande osv..

N - Du får verkligen inte glömma mig eller släppa taget om mig helt, för jag kommer att komma tillbaka förr eller senare, det lär dröja men jag har all tid i världen för dig & hoppas du har det för mig med, du är min bästavän och tycker det är grymt jobbigt utan dig! ;/ ..  jag saknar & älskar dig nå så jävulskt, glöm inte det! <3


och nu är det två år sen, nu har ju jag flyttat iväg till hofors och då kan jag berätta för dig marielle att jag känner precis samma sak om dig som du skrev om mig! :/



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: