n

2010-05-19
22:56:39

mike oldfield - moonlight shadow (trance remix )
När freja kom hem från skolan så käkade vi sen for vi ner på bruket & handlade lite smått och gott, sedan hjälpte gullhumlan där med mig att städa och dona och i tvättstugan tills hon skulle lägga sig och sova så då fortsatte jag där själv men var ett jävla bökande där men till slut efter att ha blivit halft tokig på en maskin och sparkat på den så gick det till slut, hehe! sen får jag hoppas inte freja blir allt för sur på mig för att jag råkade krympa en eller två tröjor för henne ! :> nä nu ska jag se om robban börjat göra nudlar till mig ;-) annars får jag väl göra det själv, nä sen tänker jag se film eller något är helt slut ikroppen!

-och mamma jag vet om det sen så har det ju bara hänt en gång som tur är, puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: