n

2010-05-18
01:16:18

mycket läsa / det är psykiska känslor som förföljer dig vart du än går.
Det finns självklart inga jag älskar mer än min familj men det är väl självklart för dom flesta det är dom som får mig må bra och stöttar mig genom allting och det känns jävligt bra att ha en familj som gör det, det är tråkgit nog inte alla som har det så lätt och så vidare men det är så bra att det finns hjälp även för dom men det var väl egentligen inte det jag tänkte skriva om, behöver mest skriva av mig känner jag ..


som dom flesta vet har jag flyttat ner till hofors ett tag för att praktisera och ''börja om på nytt'' vilket kändes jätte bra för mig träffa nytt folk ni vet såna saker och jag trivs hur bra som helst här och ja jag bor hos min mammas bror här och vi har båda lika dålig humor så det går inte en dag utan att man skrattar väldigt mycket åt honom fast det är nog bara vi som har våran dåliga humor om saker och ting, hehe! jamen iallafall jag har börjat må hur bra som helst  här nere alltså allting är så nytt för mig och det är alltid roligt att få se nya saker osv, men då är det faktiskt två saker som har börjat få mig på botten.. och det är inga skit saker är lite mer allvarliga som har fått mig att må jätte dåligt över det och jag har tur som har en familj som är så förstående gällande det här så känner jag iallafall, att jag får det stödet jag behöver! men den här saken kommer ta väldigt länge att kommer över är som ett trauma eller vad man ska säga? så det kanske blir en del depp inlägg men det är för att jag behöver skriva av mig det är ju det jag tycker om att göra! detta känns väldigt jobbigt för mig och jag vill ju må bra och vara den där glada tjejen, synd bara att en person sabbat det för mig och gett mig ett minne och ''sår'' för livet eller vad man ska kalla det! jag förstår inte hur folk kan göra vissa saker mot människor hur dom kan gå omkring som ingenting hänt efteråt! jag får ont imagen av tanken ...

du kan inte kan förstå. du kommer aldrig kunna förstå det, har aldrig gjort. Du måste vara i mina kläder för att förstå mig

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: