n

2010-05-06
15:32:41

som jag är trött.
Har nu precis kommit tillbaka till forsbacka efter att ha varit ivalbo med kusin och så stötte vi på hennes kompis som hackade på oss så vi gick omkring och kollade på rean & så, hittade dock ett par jeans som jag så gärna ville ha men som otur nog inte gick överarslet på mig nästan och inte gick igen kring höfterna råkade ha sönder dragkedjan på dom, hehe! synd att det var sista paret av dom jeansen bara, äh får vänta och se ifall det kommer in några andra jag gillar sen! :-) efter att ha suttit och dreglat efter mcdonalds så var jag tvungen att gå dit och köpa käk som var nå jävulst gott kan jag ju ta och tala om för er!

har hunnit ta lite bilder men orkar inte hämta kabeln just nu så dom får jag he in sen :) & jag är inte säker på ifall jag hinner blogga något imorgon eftersom att jag far till österfärnebo och övernattar tills söndag där för det ska vara massa interjuver osv, men kan ju hända att jag skriver ändå under helgen men ni märker ju annars är det söndag som gäller! :D kram.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: