n

2010-05-13
23:46:09

tidsfördriv!


- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? -
23;40
2. Fullständiga namn ? - natalie, nicole frida eva ansell!
3. Vart vill du bo ? - vid vattnet eller på landet.
4. Hur många barn vill du ha ?- En, max två.
5. Vill du gifta dig ? - Jag vet inte, man behöver inte ring för att visa sin kärlek.
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? - både och.
7. Har du ätit sushi ? - nix äter inget som har med fisk att göra.
8. Lyssnar du på nu ? - kenneth & the knutters - som en riktig man.
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? -inga alls.
10. Humör ? - Lite trött, men annars rätt glad.

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon ? -
ja det har jag.
2. Sjungit ? -  Jodu!
3. Blivit kramad ? - yes my man.
4. Känt dig fånig ? - inte det minstsa!
5. Saknat någon ? - Saknar alldeles för många just nu!
6. Dansat galet ? - haha bara fulat mig.
7. Klippt håret ? - Nixpix.
8. Gråtit ? - Nä inte alls.
9. Ljugit ? - näpp!
10. Haft sex - nä!


- GREJER :
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen ? - typ.

2. Har du en hund ? - tre stycken.
3. Sover du helst sj eller med någon ? - Med någon, hatar att sova ensam!
4. Tror du på spöken ? - ja det gör jag!

Kommentar:
#1: tina

hahahahahaah vadå ;)

2010-05-14 @ 01:16:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: