n

2010-05-21
15:44:04

tjulelu.
har precis kommit hem från en kaos-dag på jobbet så tala om det, eftersom en i personalen var ledig så blev det inte lika snabbt gjort allt som skulle vara gjort och så var det en massa utkörningar så det var riktig kaos, är heelt slut nu! ska strax packa för resan ner till skåne inatt så det ska bli kul :-) sen inväntar jag även svar från tina om vi drar eller om vi kanske tar och skjuter upp det till sommarlovet istället! äh, vi får se!  jag är inte riktigt säker på om jag kommer ha internet där men ska försöka ordna det men annars får jag försöka blogga med mobilen direkt när jag har pengar på den igen, men hejn löser sig! :-D hoppas alla får en bra helg iallafall.

kram!

Kommentar:
#1: jenny

tack sötnos ;), det är ganska oranget just nu ;-) men det kmr bli bra till slut! :D

2010-05-21 @ 17:02:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: