n

2010-10-11
21:50:34

bara för att jag fått en vagel, inte ok .

hej :) har inte hunnit skriva här på ett tag igen varit borta hela helgen och inte haft tillgång till dator!

fredag : så var jag på skolan tills jag hann bli väldigt arg på en person & då gick jag hem, väckte emelie och tog bussen in till hofors .. när vi kom fram bjöd emelie mig på mat tack för det! sedan gick jag hem till mormor och bara umgicks med henne käkade och sånt där, senare mot kvällen efter att emelie hade slutat jobbet så for vi ut på byn och tjolla runt .. sen blev det att vi for till kungsgårn på någon fest var faktiskt rätt roligt där och lagomt med folk! sen for jag & dennis hem till honom och sov .

lördag : vaknade vi kring ett tiden kanske? och vad vi gjorde då minns jag inte, hans mamma gjorde kött & potatis osv var riktigt gott! sen glodde vi lite hockey och sånt där.. sen blev det att jag övernattade där en natt till :) men gör inget alltid lika mysigt.

söndag : kollade vi bara tv & tog det lungt :) sen på kvällen fick jag åka med hans moster till hofors sen tog jag buss därifrån! och när jag kom hem så var det en glad katt iaf ;-) haha..

så har typ min helg sett ut :) är nöjd iaf .




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: