n

2010-10-13
01:15:31

Jag är så frän att jag skaffat mig en bilddagbok ;-)

idag har jag inte gjort mycket alls varit i skolan, sen gjorde jag käk sedan bar det ut på en spring tur men fan så jävla ont i benen jag fick.. ska nog börja träna igen efter att ha gett upp typiskt mig! :) ehm, efter det tog jag mig en dusch sen låg jag och surrade i skype med jens medans jag väntade på att filmen skulle ladda klart och det blev ( i rymden finns inga känslor ) helt ok film, skrattade iallafall så är väl ett plus men gillade inte slutet!

tänkte sova tidigt men då kom jag på att jag inte börjar förens halv elva imorgon så då kan jag fördriva tiden lite längre här, :) och jag önskar finast var här och sov med mig!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: